Toyist Ollafinah (Canada)

02:36 Toyist Hribso 1 Comments

Toyist Ollafinah (Canada).
Despre obiceiurile culinare islandeze ne făcusem o sumedenie de idei. Ne imaginasem o dietă bazată exclusiv pe animale marine. În realitate baza alimentației în Islanda o constituie carnea de... miel. După o cură intensă de miel mă simțeam ca de Paște.

Amica mea, simpatica Ollafinah - a cărei ochi verzi și adânci îi puteți admira în imagine - nu suportă carnea de miel. Așa se face că recurge la tot felul de stratageme pentru a evita năbădăiosul preparat.

- Știți - se adresează ea chelnerului, cu o voce inocentă - n-ați putea să-mi dați altceva? Mie carnea de miel îmi provoacă alergie...

Chelnerul a plecat foarte puțin convins.

Evident că nu ne-am putut înfrâna mirarea:
-What the f**k? Cum adică "alergie la miel"?
-Ei, am zis și eu, face dezarmată Ollafinah. Dacă îmi aduce miel și de data asta ies prin geam!

La bucătărie se găsea și pește. Masa a decurs normal până când Toyist Lodieteb -  mărunțelul nostru ștrumpf - a început să ne povestească o întamplare de-a ei, subliniind-o cu gesturi largi. Nu eram atent - fiind preocupat să aflu mai multe despre misterioasa alergie (direct de la sursă) - însă am observat cum mâna lui Lodieteb a descris un cerc larg. În mână se afla și furculița, iar în spatele colegei noastre apăruse domnișoarea care servea felul doi. Furculița i-a trecut razant pe lângă tâmplă.

-Ce faci, Lodieteb? Nu te știam atât de agresivă.
Loditeb era roșie toată. Noroc că masa era pe terminate, altfel cine știe ce ne mai rezerva seara.

Un comentariu:

  1. imi place mult omul asta...ha-ha...dincolo de profunzimea privirii...fac din ochi...poate incerca ,,vaca sfanta"la fel de curata ca oaia...hi-hi...sau nup...o mancarica de cartofi autohtona ii trebe...inspira un albastru de voronet...ha-ha...

    RăspundețiȘtergere