Cu mască sau fără mască...

02:39 Toyist Hribso 0 Comments

 
Este fun să faci o mască. Componentele sunt din cele mai neobişnuite. Am plecat de la o mască din comerţ, din carton presat. Fiind gata pictată am tras la glaspapir intens, până am reuşit să înlătur orice urmă de culoare. Am decupat apoi ochii şi am înfipt în găvane două tuburi de carton (provenite de la un anumit tip de hârtie). Apoi am lipit la greu ziar cu aracet. Rezultatul e fulminant, cu toate că masca nu e practică, fiind foarte grea. Probabil că voi încerca şi cu negativ de ipsos şi hârtie lipită (papier-mâche).
E adevărat că n-am mai dat de multă vreme pe blog, dar intenţionez să repar această lipsă. Mă gândeam la un curs rapid de artă modernă - un fel de arta pe înţelesul tuturor - pentru a înţelege mai bine un fenomen deloc simplu. Cine ştie, s-ar putea să iasă interesant...

0 comentarii: