Mister Uuluu from Iceland

02:31 Toyist Hribso 0 Comments



Qooimee e foarte entuziasta. Usa camerei se deschide si, raspandite generos pe masa si fotolii, recunosc sculpturile din sticla ale lui Uuluu. Prima care ma intampina este mama Uuluu. Doamna Uuluu lucreaza si calatoreste impreuna cu fiul ei.

Uuluu se afla in baie, se spala pe maini. E mic de statura si bine legat, cu palme puternice si piele arsa, semn ca lucreaza la temperaturi inalte. Ma ia de umeri si ma imbratiseaza puternic. Ulterior avea sa aflu ca acest timp de imbratisare se numeste bear hug, si este foarte populara in Islanda.

-Ma bucur sa te cunosc. Stiu bine Romania, avem o afacere cu sticlarie acolo. Romanii sunt cei mai muncitori si mai constiiciosi. Atelierul meu e inchiriat intr-o hala industriala. Mananc la cantina cu muncitorii. Cel mai bun prieten al meu lucreaza acolo. Iubesc Romania, omule, e o tara frumoasa. Aveti peisaje superbe, mancare buna si vin grozav. Aici nu prea mananci, n-are gust nimic. Dar mancarea romaneasca... ei, te lingi pe degete!

Sunt naucit sa gasesc aici un fan al Romaniei. Eu nu sunt tipul muncitoresc, sunt oleaca mai intelectual. Insa acest om ma uimeste si ma incanta deopotriva. Departe de casa, un om strain iubeste o tara pe care eu o injur din rarunchi. Ce poate fi mai frumos?

Si nu este singurul compliment al lui Mister Uuuluu. Ulterior avea sa-mi spuna:
-Mergem la masa impreuna, omule! Noi, romanii, trebuie sa ramanem uniti!

Oau!

 (Toyist Uuluu in atelierul sau de sticlarie din Islanda)

0 comentarii: